Kempen produk Google Ads – hasil: PLN 1.2 juta dalam sebulan.

 

Kunci kejayaan jualan ialah penggunaan alat pemasaran yang sesuai. Ini nampak jelas, tetapi pada peringkat ini mudah untuk membuat kesilapan. Dalam kes yang kami ingin sampaikan kepada anda, penyelesaian yang paling berkesan ialah menggabungkan kuasa kempen produk Google Ads , pengiklanan dalam rangkaian carian Google, pemasaran semula, Facebook, kedudukan dan tapak web perbandingan harga. Itulah sebabnya contoh ini lebih bernilai perhatian. Setiap kedai dalam talian menghadapi penurunan keuntungan dari semasa ke semasa. Di kedai pelanggan kami, keuntungan bukanlah yang terendah, tetapi ia sentiasa boleh menjadi lebih baik. Terdapat cara yang terbukti untuk meningkatkan jualan di kedai dalam talian anda.

 

Apakah kempen pengiklanan dalam Google Ads

Terima kasih kepada strategi yang dilaksanakan, kami meningkatkan  Beli Senarai Nombor Telefon Bimbit jualan di kedai pelanggan kami sebanyak lebih kurang PLN 850,000 y/y. Bertentangan dengan penampilan, kempen media sosial bukanlah penyelesaian, walaupun pilihan ini paling kerap muncul di fikiran untuk semua orang yang bergelut dengan masalah jualan. Dalam kes kami, kempen Facebook hanya digunakan untuk pemasaran semula, jadi ini adalah aktiviti tambahan. Hasil terbaik, baik dari segi bilangan dan nilai transaksi, disediakan oleh jualan melalui enjin carian Google. Apakah kempen pengiklanan dalam Google Ads? Google Ads ialah alat yang direka untuk membina kredibiliti jenama di Internet dan memperoleh pelanggan baharu. Dalam sistem pengiklanan Google Ads, anda boleh menjalankan pelbagai jenis kempen, daripada kempen umum, melalui kempen produk yang memberikan maklumat tentang produk atau perkhidmatan, kepada kempen pemasaran semula .

Apakah ciri pengiklanan produk Google Ads

Buy Cell Phone Number List

 

Dalam artikel ini, kami akan menumpukan pada kempen yang dijalankan untuk pelanggan kami. Apakah ciri pengiklanan produk Google Ads? Pengiklanan produk ialah varian paling popular untuk kedai dalam talian . Mengandungi maklumat tentang produk yang ditawarkan. Berkat itu, kami boleh mengiklankan produk kami di pasaran tempatan, nasional dan juga luar negara. Kelebihan utama pengiklanan jenis ini ialah keberkesanan jualan yang tinggi .

Jenis pengiklanan ini menjamin jangkauan yang lebih luas, ia dipaparkan sebagai tindak balas kepada pertanyaan khusus daripada pengguna Internet, yang boleh melihat beberapa produk anda bersama-sama dengan foto dan harga pada masa yang sama. Apakah faedah kempen pengiklanan Google Ads? Setiap tahun, bilangan orang yang memesan produk selepas melihat iklan di Internet meningkat. Kempen berbayar adalah berkesan jika kita ingin menjangkau orang yang berminat dengan produk kita . Selain itu, kempen berbayar membolehkan anda menjana lebih banyak hasil daripada kempen organik. Pengiklanan produk ialah bentuk promosi yang paling popular di pasaran e-dagang .

 

Apakah faedah kempen pengiklanan Google Ads

 

Ia melibatkan persembahan produk tertentu di kedai  how to deal with your boss? dalam talian, dan tujuannya adalah untuk menggalakkan pengguna memanfaatkan tawaran tersebut. Selain itu, ia merupakan kaedah terbaik untuk mewujudkan imej positif syarikat dan produknya . Ia juga dinasihatkan apabila kita ingin memperkenalkan produk baru kepada pasaran atau menggalakkan pelanggan mengubah tabiat membeli-belah semasa mereka. Bagaimana untuk memulakan kempen produk dalam Google Ads? Apabila membuka kedai dalam talian, kita mesti mengambil kira bahawa kita tidak akan segera menarik pelanggan.

Pertama, anda perlu mengiklankannya dengan sewajarnya. Mempunyai pelbagai jenis di kedai dalam talian kami, kami mesti memilih produk yang sesuai untuk pengiklanan , menganalisis potensi perolehan dan kos yang berkaitan dengan belanjawan yang dibelanjakan untuk klik. Selepas memilih produk untuk diiklankan, kami harus menyediakan fail produk dan menentukan baki elemen Prestasi Max . Kedudukan kedai dalam talian dan kempen produk Apabila membuat keputusan untuk menjalankan kempen produk, adakah patut melihat dengan lebih dekat aktiviti SEO? Sudah tentu! Trafik organik bermaksud pelanggan yang sangat berharga yang sanggup membayar lebih.

 

Bagaimana untuk memulakan kempen produk dalam Google Ads

Sudah tentu, dengan syarat tawaran itu menarik perhatian mereka 1000 mobile phone numbers  iaitu ia kelihatan lebih baik daripada yang lain, dan pelanggan berasa selamat di kedai anda. Kami menulis lebih lanjut tentang kelebihan meletakkan kedai dalam talian dalam artikel terdahulu . Kempen organik menjana lebih sedikit hasil daripada kempen berbayar, tetapi dalam kempen yang kami jalankan untuk pelanggan, hasil daripada trafik organik berjumlah hampir PLN 100,000. zloty. Mengambil kira semua konteks, ia mungkin tidak kelihatan begitu banyak. Walau bagaimanapun, 10% daripada 1.2 juta adalah jumlah yang agak besar. Bagaimana untuk mengoptimumkan kempen Google Ads? Pengoptimuman, atau secara ringkasnya “memperbaiki” kempen, bertujuan untuk mengubah penunjuk sedemikian rupa untuk mencapai matlamat yang kita inginkan.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *